|
DİYARBAKIR ŞUBEMİZDE TEMEL BİLİRKİŞİLİK EĞİTİMLERİMİZ DEVAM EDİYOR |
Yayına Giriş Tarihi: 31.10.2017 00:00
Güncellenme Zamanı: 31.10.2017 10:15:13 Yayınlayan Birim: GENEL MERKEZ |
|
İMO Diyarbakır Şubesinin, mühendislere yönelik düzenlediği “Temel Bilirkişilik Eğitimi” 24 kişilik üçüncü grupla devam ediyor. |
Diyarbakır Şubemizde Temel Bilirkişilik Eğitimlerimiz Devam Ediyor
İMO Diyarbakır Şubesinin, mühendislere yönelik düzenlediği "Temel Bilirkişilik Eğitimi" 24 kişilik üçüncü grupla devam ediyor. Odamızın, Bilirkişilik Kanunu kapsamında "Bilirkişilik Yönetmeliğinde" yapılan değişiklik nedeniyle "Temel Bilirkişilik Eğitimi" konusunda Adalet Bakanlığı tarafından yetkilendirilmesi üzerine Diyarbakır Şubemizin düzenlediği "Temel Bilirkişilik Eğitimi" devam ediyor. Üçüncü Temel Bilirkişilik Eğitimi, İMO Diyarbakır Şubesi Konferans Salonunda yapıldı. Dicle Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Görevlisi Doç. Dr. Nihat Taşdelen tarafından verilen eğitime, 24 mühendis katıldı. 23, 24, 25 ve 26 Ekim tarihlerini kapsayan eğitimde, mühendislere 18 saati teorik, 6 saati uygulamalı olmak üzere 24 saat eğitim verildi. Eğitimi tamamlayan mühendislere daha sonra "Katılım Sertifikası" verilecek. Doç. Dr. Taşdelen, "Yargılama Hukukuna İlişkin İlkeler ve İspat Hukukuna İlişkin Temel Kavramlar, Türk Yargı Teşkilatı, Yargısal Faaliyet İçinde Yer Alan Süjeler, Yargılama Hukukuna İlişkin Temel Hak ve İlkeler, Bilirkişinin Nitelikleri, Bilirkişiliğe Başvuru, Sicil ve Listeye Kayıt, Bilirkişinin Yetkileri ve Ödevleri ile Etik İlkeler, Bilirkişinin Denetimi ve Sorumluluğu, Bilirkişi İncelemesine Başvuru ve İnceleme Konusu, Bilirkişinin Görevlendirilmesi, Bilirkişi İncelemesinin Yapılması, Rapor Yazımı Usul ve Esasları, Oy ve Görüşün Sunulması, Bilirkişi Raporunun Teslim Edilmesi ve Değerlendirilmesi" konularında mühendislere eğitim verdi. |
Okunma Sayısı: 150
Tüm e-Bülten Haberleri »
|
|
|
|
TMMOB İNŞAAT MÜHENDİSLERİ ODASI NECATİBEY CADDESİ NO:57 KIZILAY-ANKARA
TEL : +90 312 294 30 00 FAKS : +90 312 294 30 88
e-POSTA : imo@imo.org.tr
|
|
|
|